donderdag 1 februari 2007

Bezoek aan CPI

Vandaag naar het CPI .
We kregen een rondleiding in de school en alle concrete afspraken werden gemaakt. Maakten ook al kennis met onze stagebegeleiders.

De rondleiding gaf ons een raar gevoel. We werden in verschillende klassen voorgesteld. We waren echte toeristen.
De klassen bestaan er uit betonnen muren en hekkens als ramen. Tafels en banken zien er afgeleefd uit.

We kregen een huisje waar we met ons 4 kunnen verblijven.
Sara en ik slapen beneden en hebben een keuken, een woonkamertje, een badkamer en elk een slaapkamer. De twee studenten van lager onderwijs slapen boven en hebben dezelfde indeling. Koken en eten doen we gezellig samen.

We hebben een heel bezorgde huisbaas. Hij belt ons alle dagen wel een 4 tal keer. "Hoe gaat het" vraagt hij dan.

Ik en Sara zitten elk op een ander school.
Sara moet in de klas van de 5 jarigen staan en ik 3 klassen. Twee keer bij de 4 jarigen en 1 keer bij de 5 jarigen.

De groepen zijn veel kleiner als verwacht.
Sara 24 kleuters en ik twee van 18 en 1 van 28.

Morgen starten we met actieve stage. Ons mentoren zijn op verlof dus komen wij al handig van pas. Vandaag ben ik al onverwacht moeten starten: mijn mentor kwam 1.30 uur te laat naar school en ging een uur vroeger weg. Dus moest ik de klas maar eventjes overnemen.

We hebben al veel meegemaakt. Te veel om allemaal op te noemen.
We houden jullie op de hoogte.
Greetz

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Joke,
de groetjes vanuit oostveld 227, en je maakt ons wel nieuwsgierig hoor. Van alles meegemaakt maar we zeggen lekker niets.... enfin hopelijk valt alles mee en kan je de problemen samen oplossen. Let wel op hé want mannen zijn nergens te betrouwen zeker de charmeurs! Laat ze maar zien dat vlaamse meisjes niet te onderschatten zijn!

Anoniem zei

hoi joke en sara ,hoe stellen jullie het heb gehoord joke dat je veel muggebeten hebt fredje zei het.martine is oma geworden van een meisje maité(van evi en jeffery)nu nog een tweeling van de dochter kelly met 4 weken maar zal het laten weten hé.allé werk ze maar hé en zij verzichtig ok vele groetjes van ons allemaal

eric en sas

Anoniem zei

Hoy Joke en volgelingen,

hopelijk worden het voor jullie toffe en leerzame weken. PROFITEREN van deze buitenkans!!!

Groetjes,
Peter en Mariolijn