maandag 12 februari 2007

Kort verslagje


Hellow hellow,

Vandaag is ons tweede actieve stageweek begonnen. Voor mij begon deze goed want mijn mentor was jarig. Een verjaardag wordt hier heel uitbundig gevierd, niet normaal. Die kls hebben bijna de hele ochtend moeten eten. Eerst kregen ze nasi, dan popcorn, daarna een snoepje, dan kregen ze weer popcorn en als slot kregen ze nog een koekje. Na die nasi stond mijn buik al op ontploffen maar mijn kls bleven gezellig verder eten. Niet normaal.

Ik had voor mijn mentor een kader gemaakt met daarin een tekstje met een foto van haar en een foto van mij met de kls. Ze was heeeeeeeeeel tevreden met deze cadeau. Ze kon er maar niet over zwijgen. Deze kader krijgt een heel speciaal plekje bij haar thuis. Het is wel tof om dat te weten.

De directrice kwam me vandaag meedelen dat ik toch stage mag blijven geven in die klas. De Nederlandse studente gaat lesgeven bij de 4-jarige kls. Ik ben wel blij want ik begon mijn kls nu pas te kennen en dan zou ik terug naar een andere klas moeten. Waar ik terug van nul zou moeten beginnen.

Morgen moet ik geen lesgeven maar is het godsdiensttraining voor de lkn. Ik ben eens benieuwd wat ik hiervan moet verwachten.

Ik heb er nog wat foto’s bijgeplakt zodat jullie nog wat indrukken kunnen opdoen van mijn stageklasje.

Veel zonnige groetjes
Sara
xxx

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Sara, ik moet u de groeten doen van heel de chiroleiding. Ze hebben zeker aan u gedacht op het galabal want ze hadden allemaal uw diadeempje aan !
Toffe foto's van uw kleuters. 't zien er echt wel lievekes uit!
Goed idee om een kader te geven.
Dat is toch een blijvende herinnering. Kusjes
Mama

Anoniem zei

hoi Joke,

Ik ben Ann, de mama van Jens de Witte uit Waarschoot! Binnenkort doe je ook stage bij Jens in de klas. Ik vind het leuk jullie stage een beetje te kunnen meevolgen in het buitenland! Het is inderdaad helemaal anders dan bij ons! Ik wens jullie veel goede moed en sterkte!
groetjes,
Ann

Anoniem zei

Dag Sara,
Hoe was jullie weekend ?
Martine en ik zijn ons al stilletjes aan aan het voorbereiden hoor ! Deze morgen reeds ons inentingen (je moet daar wel tijd voor hebben zunne) en hopelijk begin volgende week ons visum (moet nog wel bellen naar ambassade)
Tot vanavond eens ?
Kusjes
Ma

Anoniem zei

Hoi meiden,
Beetje ziek geweest, das minder...
Zo te horen gaat het daar ondanks het ziekjes zijn wel allemaal goed met jullie, hier loopt onze stage ook op zijn einde, binnenkort int eerste leerjaar, ben eens benieuwd...
Geniet en ontdek nog van alles en probeer jullie gezond te houden
knufjes
Lienemien